İçeriğe Geç

SEO

All-Inclusive by Marriott Bonvoy'un Marriott Bonvoy™ Sadakat Programına Katılımı için Hizmet Şartları

 

Aralık 2023’te güncellenmiştir

 


1. GİRİŞ


Aşağıdaki hizmet şartları ("All-Inclusive by Marriott Şartları") All-Inclusive by Marriott Bonvoy'un ("All-Inclusive by Marriott") Marriott Bonvoy Sadakat Programına ("Sadakat Programı") katılımını düzenler. All-Inclusive by Marriott Şartları, Sadakat Programını düzenleyen hüküm ve koşullarla ("Program Kuralları") bütünleştirilmiştir.

 

Bu All-Inclusive by Marriott Şartlarında tanımlanmayan ve büyük harfle yazılmış tüm terimler, https://www.marriott.com/tr-tr/loyalty/terms/default.mi adresinde bulunan ve buraya atıfla dahil edilmiş Program Kurallarında belirtilen anlamda kullanılacaktır. Program Kuralları ile bu All-Inclusive by Marriott Şartları arasında doğrudan aykırılık olması halinde, All-Inclusive by Marriott ile seyahat eden Sadakat Programı Üyeleri ("Üyeler") için bu All-Inclusive by Marriott Şartları geçerli olacaktır.

 

Sadakat Programına katılarak bu All-Inclusive by Marriott Şartları da dahil olmak üzere tüm Program Kurallarını kabul etmiş sayılırsınız. Bunları okumak ve bunlara uymak sizin sorumluluğunuzdadır. Şirket, All-Inclusive by Marriott Şartlarını bildirimde bulunmaksızın, kendi takdirine bağlı olarak değiştirme ve/veya düzenleme hakkını saklı tutar ve aksi belirtilmedikçe bu tür değişiklikler yayınlanır yayınlanmaz hemen yürürlüğe girer; bu nedenle değişiklikler için bu All-Inclusive by Marriott Şartlarını lütfen düzenli olarak kontrol edin. Şirket bu All-Inclusive by Marriott Şartlarının yürürlük tarihini bu sayfanın başında gösterecektir.

 


2. KATILIM

 

Aksi belirtilmedikçe, https://all-inclusive.marriott.com↗ adresinde ("All-Inclusive Platform") belirtilen tatil köyü tesisleri bu All-Inclusive by Marriott Şartlarında açıkça belirtildiği gibi Sadakat Programına sınırlı bir kapasiteyle katılmaktadır.

 

Sadakat Programına katılan bu All-Inclusive by Marriott tatil köyü tesisleri ("Her Şey Dahil Tatil Köyü" veya "Her Şey Dahil Tatil Köyleri") yıl boyunca odada konaklama, yemek, içecek ve çeşitli etkinlikler içeren her şey dahil deneyimler sunar. Rezervasyonları Marriott.com, Marriott Mobil Uygulaması veya Müşteri İlişkileri Merkezleri üzerinden yapılması gereken Ödül Kullanılan Konaklamalar (Bölüm 4'te tanımlanmıştır) hariç, Her Şey Dahil Tatil Köyü Konaklamaları için rezervasyonlar All-Inclusive Platform üzerinden yapılabilir.

 

Bir Her Şey Dahil Tatil Köyünde rezervasyon yaptıran ve konaklayan üyeler, her bakımdan Program Kurallarına ve All-Inclusive by Marriott Koşullarına tabidir.

 


3. SADAKAT PROGRAMI PUANI VE ELİT KONAKLAMA KREDİSİ KAZANMA

 

Uygunluk. İyi durumda aktif bir Üyelik Hesabı olan Üyeler, Her Şey Dahil Tatil Köylerindeki tüm tamamlanan Konaklamaları için Sadakat Programı Puanı, Elit Konaklama Kredisi ve diğer Sadakat Programı avantajlarından yararlanma hakkına sahiptir. Puanların doğru Üye Hesabına işlenmesi için Üyelerin rezervasyon yaparken, tesise giriş sırasında veya konaklamaları bitmeden önce doğru Üyelik Numarasını vermeleri gerekir.

 

Taban Puan Kazanma. Üyeler; tahakkuk eden ve Üye tarafından ödenen Geçerli Harcamalar (aşağıda tanımlanmıştır) üzerinden yapılan her USD veya eşdeğeri para birimiyle harcama karşılığında on (10) taban Puan kazanacaktır.

 

Birden Fazla Odada Kazanma. Üye sadece rezervasyonu yapılan misafir odalarından birinde konaklamışsa ve tüm misafir odaları için Geçerli Fiyattan (aşağıda tanımlanmıştır) ödeme yapmışsa veya Ödül Kullanımı uygulamışsa herhangi bir konaklama sırasında aynı giriş ve çıkış tarihlerine sahip en fazla üç (3) misafir odasında Geçerli Harcamalar üzerinden Puan kazanabilir.

 

Geçerli Harcamalar. Her Şey Dahil Tatil Köyü konaklamalarındaki "Geçerli Harcamalar" aşağıdakileri kapsar, ancak bunlarla sınırlı değildir:

  • Konaklamalar için Geçerli Fiyatlar;
  • Geçerli Fiyata ek olarak tesiste satın alınan yiyecek ve içecekler (kanunla yasaklanan hallerde alkollü içecekler hariç);
  • Ücretli konaklamalarda Geçerli Fiyat üzerinden ekstra kişi ücretleri;
  • Her Şey Dahil Tatil Köyü tarafından işletiliyorsa Spa, Golf ve tesis tarafından yürütülen diğer etkinlikler;
  • Geçerli oda paketi fiyatının bir parçası olan vergiler, servis ücretleri, bahşişler ve
  • Bazı sınırlı durumlarda oda faturasına yansıtılan diğer muhtelif harcamalarla ilgili vergiler, servis ücretleri, bahşişler ve/veya harçlar Puan kazanmaya uygun olabilir.

 

Harcamalar, üyenin rezervasyon veya giriş sırasında Üyelik Numarasını vermesi, rezervasyonu yapılan misafir odalarından birinde kalması ve ücretleri ödemesi koşuluyla geçerli sayılır. Üçüncü taraflarca işletilen veya yönetilen yiyecek ve içecek satış noktalarında yapılan harcamalar puan kazandırmaz. Katılımcı Tesis veya Her Şey Dahil Tatil Köyü içerisinde bulunmayan satış noktalarındaki harcamalar Geçerli Harcama sayılmaz.

 

Geçerli Fiyatlar. "Geçerli Fiyatlar" arasında, Marriott.com adresinde ve All-Inclusive Platform'da bulunan ve indirim kodu uygulanmayan standart ve premium perakende fiyatları, ön ödemeli fiyatlar, kurumsal anlaşmalı fiyatlar ve ulusal/bölgesel/yerel resmi kurum fiyatları sayılabilir. Özellikle aksi belirtilmediği sürece, Üyeler Geçerli Fiyatlardan konaklamaları sırasında üyelik seviyesi avantajlarından yararlanacaktır.

 

Geçerli Olmayan Ücretler. Her Şey Dahil Tatil Köyü konaklamalarında Puan kazandırmayan "Geçerli Olmayan Ücretler" aşağıdakileri içerir, ancak bunlarla sınırlı değildir:

  • Geçerli Olmayan Konaklama Fiyatları;
  • Ücretsiz hizmetler;
  • Ödül Kullanımları (bir Ödül Kullanımının nakit kısmı dahil);
  • Ödül Kullanarak Yapılan Konaklamalarda ekstra kişi ücretleri;
  • Geçerli bir Etkinlik Sözleşmesi çerçevesinde gerçekleştirilen Marriott Bonvoy Events ile ilişkili olarak kazanılmış Puanlar hariç ziyafet, toplantı veya diğer etkinlikler için ödenen ücretler;
  • Geçerli oda paketi fiyatının bir parçası olmayan belirli oda vergileri ve diğer vergi ve harçlar;
  • Otopark, iş merkezi, perakende mağazaları ve diğer üçüncü taraf hizmetleri dahil tesiste gerçekleşen diğer harcamalar;
  • Geç iptal ücreti, erken ayrılma ücreti, rezervasyon ücretinin tamamı ödenmiş bile olsa tesise gelmeme ve giriş yapmama ücreti, zorunlu veya otomatik ücretler ve diğer geçerli ücretler.

 

Geçerli Olmayan Fiyatlar. "Geçerli Olmayan Fiyatlar," Üyenin bir misafir odasında konaklama için ödediği, ancak Puan ve Elit Konaklama Kredisi kazandırmayan ve üyelik düzeyi avantajları sunmayan fiyatlardır. Geçerli Olmayan Fiyatlar, aşağıdaki yöntemlerle yapılan rezervasyonlardaki fiyatlardır:

  • Misafir odası rezervasyonunun bir tur operatörü, online seyahat kanalı veya aşağıdakiler dahil ancak bunlarla sınırlı olmamak kaydıyla başka bir üçüncü taraf kanalı üzerinden yapılması: expedia.com, hotwire.com, priceline.com, orbitz.com, booking.com, travelocity.com veya
  • Misafir odası rezervasyonunun bir etkinliğin, toplantının, konferansın veya tur organizasyonunun bir parçası olarak grup fiyatı üzerinden yapılması ve Üyenin bu oda fiyatını doğrudan Her Şey Dahil Tatil Köyüne ödememesi ya da
  • Misafir odası rezervasyonunun tur organizasyonları veya paket rezervasyonlar dahil ancak bunlarla sınırlı kalmamak kaydıyla bir tur operatörü, toptancı veya personel fiyatı üzerinden yapılması veya
  • Misafir odasının ücretsiz olması ya da
  • Misafir odası için bir kuponun veya üçüncü taraf bir ödülün kullanılmış olması.

 

Elit Bonus Puanları. Elit bonus Puanları konaklamalar sırasında kazanılan taban Puanlar üzerinden verilecektir ve Üyenin ulaştığı Elit Üyelik Seviyesine bağlıdır. Daha fazla bilgi marriott.com/loyalty/member-benefits.mi adresinde yer almaktadır.

 

Elit Konaklama Kredisi. Üyenin ücretini ödemiş olabileceği ek misafir odaları için değil, bizzat ödeme yaptığı ve konakladığı misafir odası için Geçerli Fiyat üzerinden konaklamanın her gecesi için Elit Konaklama Kredisi verilecektir.

 

Konaklama Olmaksızın Geçerli Ücretler. Üyeler, bir misafir odasında konaklamaksızın Her Şey Dahil Tatil Köyleri dahil olmak üzere https://www.marriott.com/loyalty/earn/earn-without-a-stay.mi adresinde listelenen belirli Katılımcı Tesislerdeki Katılımcı Mağazalarda yaptıkları Geçerli Harcamalar karşılığında Puan kazanabilirler. Daha fazla bilgiye marriott.com/loyalty/terms/default.mi#earn adresinden ulaşabilirsiniz.

 

Mil Kazanma. Üyeler, online Üyelik Hesap profilinden kazanma tercihlerini seçerek Puan yerine Mil kazanabilir.

 

Marriott Bonvoy Events. Üyeler, Üyenin uygun bir toplantı planlayıcısı olması halinde, Geçerli Etkinlik Sözleşmesi kapsamında Marriott Bonvoy Events ile ilişkili olarak Her Şey Dahil Tatil Köylerindeki uygun gruplar, toplantılar ve etkinlikler karşılığında Puan veya Mil ve Elit Konaklama Kredisi kazanabilir. Daha fazla bilgi marriott.com/loyalty/terms/default.mi#events adresinde bulunabilir.

 

Puanların Hesaba İşlenmesi. Marriott Bonvoy Üyelik Hesap Numarasının rezervasyon sırasında veya konaklamanın sonuna doğru eklenmesi koşuluyla Puanlar, konaklama bittikten sonra yirmi bir (21) gün içinde Üyenin Hesabında otomatik olarak görünecektir.

 


4. SADAKAT PROGRAMI PUANLARINI KULLANMA

 

Ödül Kullanma. Aksi belirtilmediği sürece Üye, Her Şey Dahil Tatil Köyünde Standart Kullanım Ödülü veya PointSavers™ Ödülü için Puan kullanabilir, ayrıca standart bir odada (mevcut yatakla) bir gece için Ücretsiz Konaklama Ödülü de ("Ödül Kullanarak Konaklama") kullanabilir. Her Şey Dahil Tatil Köylerinde sunulmayan diğer Ödül Kullanma seçenekleri arasında Yükseltme Ödülleri, Nakit + Puan Ödülleri ve Anında Kullanma Ödülleri sayılabilir. Her bir Ödül Kullanarak Konaklama seçeneği için https://www.marriott.com/loyalty/terms/default.mi#redeem adresindeki Program Kurallarının 3.3. Bölümüne ("Puan Kullanma") bakınız.

 

Müsaitlik Durumuna Bağlı Olma. Her Şey Dahil bir Tatil Köyünde Konaklama için Ödül Kullanma imkanı, rezervasyon anındaki müsaitlik durumuna bağlıdır ve rezervasyonun Marriott.com, Marriott Mobil Uygulaması veya Müşteri İlişkileri Merkezleri üzerinden yapılması gerekir.

 

Ödül Kullanarak Rezervasyon. Ödül Kullanarak Konaklama için rezervasyon yaparken Program Kuralları Bölüm 3.3.c'de açıklandığı gibi, Üyenin konaklamanın tamamı için yeterli Puanı ve/veya Ücretsiz Konaklama Ödülleri olması koşuluyla gerekli Puan miktarı ve/veya uygulanan Ücretsiz Konaklama Ödülleri hesaptan düşülecek ve Ödül Kullanımı rezervasyona bağlanacaktır. Ödül Kullanarak Konaklama imkanı sadece bireysel seyahat için geçerlidir ve grup seyahati, paket turları, konferanslar veya diğer özel fiyatlar ve/veya paket programlar için geçerli değildir.

 

Hediye Ödülle Konaklamalar (Üçüncü Taraflara Transfer). Ödül Kullanarak Konaklama sadece Ödül Kullanarak Konaklamanın işleme konduğu Hesabın sahibi olan Üye tarafından kullanıldığında geçerlidir ve aşağıda belirtilen haller dışında devredilemez: Üyeler, Program Kuralları Bölüm 2.8'de belirtildiği gibi Puanları başka bir Üyenin Hesabına transfer etme seçeneğine sahiptir.

 

Bir Üye, isteği doğrultusunda veya kendisinin konaklayamayacağı durumlarda bir Ödül Kullanarak Konaklamanın başka bir kişi adına düzenlenmesi talebinde bulunabilir (bu tür her bir konaklama bireysel olarak "Hediye Ödülle Konaklama" ve topluca "Hediye Ödülle Konaklamalar" olarak anılacaktır), ancak Ödül Kullanarak Konaklama rezervasyonunun yalnızca Üye Destek bölümü üzerinden yapılması gerekir. Ücretsiz Konaklama Ödülleri hariç, Program Kurallarının 3.3. Bölümünde listelenmiş olan tüm Ödül Kullanarak Konaklama Türleri başka bir kişiye hediye edilebilir.

 

Üye, tek bir Üye Hesabında bir takvim yılı içinde en fazla beş (5) kere Hediye Ödülle Konaklama rezervasyonu yapabilir.

 

Hediye Ödülle Konaklama rezervasyonu sırasında Üye, Üyelik Numarası ve adının yanı sıra Katılımcı Tesiste konaklayacak olan kişinin (alıcı) adını da Üye Destek bölümüne bildirmelidir. Hediye Ödülle Konaklama rezervasyonu sırasında Üye Destek bölümüne her iki ismin yanı sıra üyenin Üyelik Numarası sağlanmalıdır. Bir Üye, önce kendi adına bir Ödül Kullanarak Konaklama rezervasyonu yaparsa, sonrasında alıcının adını eklemek için Üye Destek bölümü ile iletişime geçmelidir. Alıcının adını eklemek için Her Şey Dahil Tatil Köyü ile iletişime geçemezler.

 

Bir Üye mevcut bir Hediye Ödülle Konaklama rezervasyonunda değişiklik yapmak isterse, Üye Destek bölümü ile iletişime geçmelidir. Tarih değişiklikleri müsaitlik durumuna bağlıdır ve Puan veya nakit değişikliklerinden, duruma göre Üye sorumludur.

 

Hediye Ödülle Konaklamada ne Üye ne de alıcı, söz konusu Hediye Ödülle Konaklamadan Puan/Mil, Elit Konaklama Kredisi, Geçerli Gece ya da Geçerli Konaklama kazanmayacaktır. Buna ek olarak, Hediye Ödülle Konaklamanın alıcısı, Üye Hesabıyla ilişkili Elit avantajlarını alamayacaktır.

 

Hediye Ödülle Konaklamanın alıcısı Her Şey Dahil Tatil Köyüne giriş sırasında geçerli bir kimlik ibraz etmeli ve muhtelif ücretler için kredi kartı veya nakit depozito vermelidir.

 

Garanti ve İptal Politikaları. Ödül Kullanarak Konaklama rezervasyonlarında tüm minimum konaklama süresi gereklilikleri, kredi kartı garanti gereklilikleri ve geç iptal, otele gitmeme ve erken çıkış da dahil olmak ancak bunlarla sınırlı kalmamak kaydıyla Her Şey Dahil Tatil Köyünün standart garanti ve iptal politikaları geçerli olacaktır.

 

Konaklama gün sayısının Ödül Kullanımındaki gün sayısından az olması halinde Puan iadesi yapılabilir, ancak Puanın Üye Hesabına iadesi için Üyenin erken çıkış zamanını Her Şey Dahil Tatil Köyünün resepsiyonuna önceden bildirmesi zorunludur.

 

Üyenin garantili bir Ödül Kullanarak Konaklama Rezervasyonunu izin verilen iptal süresi içerisinde iptal etmemesi halinde Her Şey Dahil Tatil Köyü rezervasyon sırasında Üyenin verdiği kredi kartından ilgili iptal ücretini tahsil edecek ve kullanılan puanlar Üye Hesabına tekrar işlenecektir.

 

Gerekli Puan Miktarı. Her Şey Dahil Tatil Köylerinde oda almak için gerekli gecelik Puan miktarı Her Şey Dahil Tatil Köyüne, Her Şey Dahil Tatil Köyündeki mevcut oda türlerine, konaklama süresine ve ayrıca yılın zamanına göre değişebilir. Gece başına gerekli puan miktarı sürekli güncellenir ve herhangi bir anda değişebilir. Üyenin Ödül Kullanarak Konaklamada değişiklik yapması halinde, gerekli Puan miktarındaki değişikliklerden Üye sorumludur.

 

Ödül Kullanarak Konaklamaya Dahil ve Hariç Olan Unsurlar. Her Şey Dahil bir Tatil Köyünde Ödül Kullanarak Konaklama en fazla iki kişi için standart oda (mevcut yatakla), oda vergisi, hizmet ücreti, tatil köyü ücreti ve standart yiyecek ve içecek ücretlerini kapsar. Odadaki üçüncü, dördüncü veya daha fazla misafir için ekstra kişi ücretleri ek ücret kapsamındadır ve Ödül Kullanarak ödeme şekline dahil değildir. Bu ücretin yanı sıra diğer tüm tesis ücretleri Sadakat Programı Üyesinin sorumluluğundadır ve Ödül Kullanarak Konaklamaya dahil değildir. Sadakat Programı Üyeleri, birinci ve ikinci misafir dışındaki ekstra kişiler ile varsa çocukların doğru yaşları dahil olmak üzere, ilgili Her Şey Dahil Tatil Köyündeki her bir rezervasyonda doğru misafir sayısını Her Şey Dahil Tatil Köyüne bildirmek zorundadır. Şirket, kendi takdirine bağlı olarak, bir Üyenin bir rezervasyon için ödemesi gereken oda fiyatını, söz konusu rezervasyon için çocuklar dahil doğru misafir sayısını yansıtacak şekilde değiştirme hakkını saklı tutar.

 

Standart odalar Her Şey Dahil Tatil Köylerinde farklılık gösterir. Ödül Kullanarak Konaklamada yatak, sigara içme ve diğer oda tercihleri talep edilebilir, ancak bu taleplerin yerine getirileceği garanti edilemez.

 

Hediye Kullanarak Konaklamalarda Elit Konaklama Kredisi. Her Şey Dahil Tatil Köylerinde Ödül Kullanarak Konaklama Geçerli bir Konaklama sayılır ve bu nedenle Üye Elit Üyelik Statüsü veya Lifetime Elite Üyelik Statüsü kazanmada hesaba katılan Elit Konaklama Kredisi alır. Ödül Kullanan Üye sadece bizzat konakladığı misafir odası için Elit Konaklama Kredileri alacak; ilave misafir odaları için Elit Konaklama Kredisi almayacaktır.

 

5 Gece Kal 4 Gece Öde Teklifi. Her Şey Dahil Tatil Köyleri 5 Gece Kal 4 Gece Öde Teklifine katılmaktadır. Daha fazla bilgi için https://www.marriott.com/loyalty/terms/default.mi#redeem adresindeki Program Kurallarının 3.3.d. Bölümüne bakınız.

 

Her Şey Dahil Tatil Köyünün Programdan Ayrılması. Bir üyenin Ödül Kullanarak Konaklama rezervasyonu yapmasından sonra ama henüz konaklama yapmamışken bir Her Şey Dahil Tatil Köyünün herhangi bir nedenle Sadakat Programından ayrılması halinde Şirket, söz konusu eski Her Şey Dahil Tatil Köyünün rezervasyonu yerine getirmesi ya da yakınlarda eşdeğer bir konaklama ayarlanmasına yardımcı olması için makul çaba harcayacaktır; ancak Şirket, üyenin Sadakat Programı kapsamında kazanabileceği Ödüllerin, yükseltmelerin veya herhangi diğer avantajın sağlanmasını garanti edemez.

 

Amerika Birleşik Devletleri Dışında Ödül Kullanarak Konaklamalar. Amerika Birleşik Devletleri dışındaki destinasyonlarda Ödül Kullanarak Konaklama, gerekli tüm resmi onaylara, kısıtlamalara ve ilgili otel dışı vergilere tabidir. Amerika Birleşik Devletleri federal denetleme harçları ya da diğer harçlar, masraflar, ek ücretler, otel dışı vergiler ya da yabancı devletlerin uluslararası seyahatlerden aldığı herhangi diğer harç ve ücretler Ödüllere dahil değildir. Bu zorunlu resmi vergilerden, harçlardan vb. Üye sorumludur.

 

Sınırlı Kampanya Dışı Tarihler. Her Şey Dahil Tatil Köyleri, kullanıma açık standart oda sayısını sınırlı sayıda günle sınırlayabilir.

 

Marriott Hediye Kartları. Üyeler puanlarını https://gifts.marriott.com/terms.html adresindeki Hediye Kartları web sitesinde↗ yer alan Hediye Kartları hüküm ve koşullarında tanımlanan Geçerli Markalar altında faaliyet gösteren Her Şey Dahil Tatil Köylerindeki konaklamaların yanı sıra katılımcı perakende, spa, golf, yiyecek ve içecek satış noktalarında kullanmak ve toplantı harcamaları yapmak üzere Marriott Hediye Kartları ("Hediye Kartları") almak için kullanabilirler. Daha fazla bilgi için https://www.marriott.com/loyalty/terms/default.mi#redeem adresindeki Program Kurallarının 3.6.c. Bölümüne bakınız. Hediye Kartları, https://gifts.marriott.com/terms.html↗ adresindeki Hediye Kartları web sitesinde↗ bulunan ek hüküm ve koşullara tabidir.

 

 

5. ÜYELİK AVANTAJLARI

 

Aşağıdaki avantajlar Her Şey Dahil Tatil Köylerinde Geçerli Fiyat ile konaklayan veya Ödül Kullanarak Konaklama yapan Üyelere sunulur. Bazı avantajlar müsaitlik durumuna bağlıdır ve aşağıda belirtildiği gibi Katılımcı Markaya göre değişebilir. Standart program avantajlarından her birisiyle ilgili ayrıntılı bilgiler https://www.marriott.com/loyalty/terms/default.mi adresindeki Sadakat Programı Kurallarında bulunabilir. Sadakat Programı Kurallarında açıklandığı gibi Katılımcı Tesislerin sunduğu diğer avantajların Her Şey Dahil Tatil Köylerinde sunulmadığına lütfen dikkat ediniz.

 

EŞSİZ HER ŞEY DAHİL AVANTAJLARI

Avantajlar

ÜYE
0-9 gece/yıl
SILVER ELITE
10-24 gece/yıl
GOLD ELITE
25-49 gece/yıl
PLATINUM ELITE
50-74 gece/yıl
TITANIUM ELITE
75+ gece/yıl
AMBASSADOR ELITE
100+ gece
ve 23.000 USD + Yıllık Geçerli Harcama/yıl*

Haftalık Kokteyl Partisi

Muhtelif Harcamalar Üzerinden Tatil Köyü İndirimi

Oda ücreti veya üçüncü taraf satıcılar için geçerli değildir; başka kısıtlamalar geçerli olabilir

%5
%10
%15
%20

Premium Alkol İndirimleri

%5
%10
%15
%20

Özel Alanlara Ücretsiz Erişim

Müsaitlik durumuna bağlıdır

Bir Adet 25 Dakikalık Ücretsiz Masaj

Yalnızca Üyeler için Konaklama Başına

STANDART PROGRAM AVANTAJLARI

Avantajlar

ÜYE
0-9 gece/yıl
SILVER ELITE
10-24 gece/yıl
GOLD ELITE
25-49 gece/yıl
PLATINUM ELITE
50-74 gece/yıl
TITANIUM ELITE
75+ gece/yıl
AMBASSADOR ELITE
100+ gece
ve 23.000 USD + Yıllık Geçerli Harcama/yıl*

Üyelere Özel Fiyatlar

Ücretsiz İnternet Erişimi

Kesin Rezervasyon Garantisi

Bonus Puanlar

%10 Bonus
%25 Bonus
%50 Bonus
%75 Bonus
%75 Bonus

Geç Çıkış

Müsaitlik durumuna bağlıdır

Öncelik
14:00
16.00
16.00
16.00

Garantili Hoş Geldiniz Hediyesi

Konaklama başına 500 Puan
Konaklama başına 1.000 Puan
Konaklama başına 1.000 Puan
Konaklama başına 1.000 Puan

Gelişmiş Oda Yükseltmeleri

Müsaitlik Durumuna Bağlıdır

Garantili Oda Türü

Özel Elit Üye Desteği

Your24™

Ambassador Hizmeti

  

6. EK HÜKÜMLER

 

Düzeltmeler. Üyeler, Her Şey Dahil bir Tatil Köyünde konaklamanın tamamlanmasını müteakiben yirmi bir (21) gün sonra Sadakat Programı web sitesindeki Üye Etkinlik sayfasında bulunan "Eksik Konaklama Bildir" işlevi aracılığıyla veya Üye Destek birimiyle irtibat kurarak Elit Üyelik Statüsü için Üye Hesabına yansıtılmayan Puan, Mil veya Geçerli Konaklamalar için kredi talebinde bulunabilir.

 

  • Üye, Geçerli Etkinliğin gerçekleştiği Her Şey Dahil Tatil Köyüyle irtibat kurarak Geçerli Etkinlikle ilişkili olarak kazanılan ancak Üyenin hesabına yansıtılmayan ve Elit Üyelik Statüsü kazandıran Puanlar/Miller veya Geçerli Geceler için kredi talep edebilir. Kredi almak için bu talebin ilgili Geçerli Konaklama, Geçerli Etkinlik veya diğer Geçerli Ücret işleminin ardından bir (1) yıl içinde alınması gerekir.

 

Avantaj Düzeltmesi. Tamamen Şirketin takdirine bağlı olarak (Üyenin bu Program Kuralları uyarınca belirli bir avantajı kazanmaya uygun olmadığı haller dahil ancak bununla sınırlı kalmamak kaydıyla) Şirket herhangi bir anda (i) bir Üyenin Hesabına yansıtılan Puan miktarında veya Geçerli Gece sayısında ve (ii) Elit Üyelik Statüsü veya Lifetime Elite Üyelik Statüsü dahil ancak bunlarla sınırlı kalmamak kaydıyla, Üyenin Hesabına yansıtılan başka bir avantajda düzeltme yapabilir.

 

Katılımcı Tesisin Programdan Ayrılması. Aksi ilan edilmediği sürece Şirketin Her Şey Dahil Tatil Köyleri dahil Katılımcı Tesisler dışındaki yan veya bağlı kuruluşlarında puan verilmeyecek veya Ödüller karşılanmayacaktır. Her Şey Dahil Tatil Köyünün artık Katılımcı Tesis statüsünde olmaması halinde, ilgili tarihten sonraki konaklamalar rezervasyon tarihine bakılmaksızın Puan kazandırmayacaktır.

 

Diğer tüm Sadakat Programı Kuralları geçerlidir. https://www.marriott.com/tr-tr/loyalty/terms/default.mi.